Zwrot towaru i reklamacje 1. Kupujący, który zawarł umowę poza siedzibą firmy, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z oryginałem dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT). 2. Zwrot towaru następuje zawsze na koszt kupującego. 3. W przypadku ewentualnych reklamacji z tytułu wad ilościowych lub jakościowych towaru należy skontaktować się ze Sprzedającym. Konieczne jest wówczas dostarczenie wadliwego produktu na adres firmy, wraz z dowodem zakupu, wskazaniem rodzaju wad oraz określeniem żądania. 4. Wszelkie zwroty wysyłane na koszt Sprzedającego nie będą przyjmowane. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. +48 (22) 782 44 99 lub pocztą elektroniczną na adres biuro@vitalny.pl
|