

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

DARMOWA WYSYŁKA
za zamówienie od 350zł
przy płatności przelewem
CHUN-5 C-84 - infekcje wirusowe 14 sasz.
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
CHUN-5 C-84
- wspomagająco przy infekcjach wirusowych
Stosuj przy dolegliwościach:
- brodawki HPV, ( stosuj razem z Tungalag-5-77, Mana-4-115)
- ospa,
- półpasiec,
- mokry kaszel ( stosuj razem z Darva-5-35, L-119)
SKŁAD
- sproszkowane owoce migdałecznika chebułowca (Terminalia chebula) – 183 mg
- sproszkowane ziele macierzanki zwyczajnej (Thymus pulegioides L.) – 183 mg
- sproszkowane kłącze tataraku zwyczajnego (Acorus calamus L.) - 114 mg
- sproszkowane liście szarłata wyniosłego (Amaranthus dubius) – 114 mg
- sproszkowane kłącze kardamonu dzikiego (Alpinia galanga) - 6 mg
SPOSÓB UŻYCIA
3 granulki popić wodą. Spożywać maksymalnie raz dziennie. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Zawartość netto: 8,4 g (42 granulki po 200 mg). Zawartość w zalecanej porcji dziennej (3 granulki)
WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW
Zawarte w suplemencie diety migdałecznik oraz tatarak wspomagają siły obronne organizmu.
Składniki te wpływają na prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego, a dodatkowo tatarak korzystnie działa na układ oddechowy.
ŚRODKI OSTROŻNOŚCI
Nie należy stosować u małych dzieci.
Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Prowadzenie zdrowego trybu życia i stosowanie zrównoważonej diety są niezbędne dla zachowania dobrego stanu zdrowia.
BADANIA
Produkt wyprodukowano w oparciu o tradycyjne receptury mongolskie.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały wszelkie normy.
Wszystkie ziołowe składniki są sprawdzane pod względem czystości biologicznej w naszym laboratorium, które otrzymało certyfikat GMP.
Ponadto każda partia jest badana przez GIS przed dopuszczeniem do obrotu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.